1. Bankomat Kart şifremi nereden alabilirim?
Bankomat Kartınız ile işlem yapabilmeniz için kart şifrenizi almanız gerekmektedir. Hem alışverişlerde hem de ATM’lerde kullanacağınız şifrenizi almak için SIFRE yazıp bir boşluk bırakarak Bankomat Kart numaranızı 5724’e SMS olarak gönderebilir, Bankamız ATM'lerinden, VakıfBank Şubesi'nden veya 0850 222 0 724 Müşteri İletişim Merkezini arayabilirsiniz. 5724’e gönderilen kısa mesajlar tüm operatörlerin kendi tarifeleri üzerinden 1 kısa mesaj olarak ücretlendirilecektir.
Ayrıca Şubelerimize başvurarak göndereceğimiz SMS ile de şifrenizi oluşturabilirsiniz.
2. Bankomat Kartımı nasıl yenileyebilirim?
VakıfBank Mobil ve İnternet Bankacılığı’ndan, 0850 222 0 724 Müşteri İletişim Merkezi'ni arayarak veya Şubelerimize başvurarak Bankomat Kartınızın yenilenmesini talep edebilirsiniz.
Kart yenileme ücret bilgisi için tıklayınız.
3. Kayıp/çalıntı durumunda ne yapmalıyım?
Katınızın kaybolması/çalınması durumunda en kısa sürede VakıfBank Mobil ve İnternet Bankacılığı’ndan veya 0850 222 0 724 Müşteri İletişim Merkezi'ni arayarak bilgi vermeniz gerekmektedir. Sonrasında kartınız iptal edilecek ve talep etmeniz halinde yeni kartınız adresinize ya da size en yakın Şubemize gönderilecektir.
4. Sanal Bankomat Kart nerede kullanılır ve nasıl oluşturabilirim?
Sanal Bankomat Kart, VakıfBank vadesiz TL hesabınıza bağlı olarak çalışan, kartın fiziki olarak bulunmadığı ve dolayısıyla kayıp/çalıntı riski taşımayan, internet alışverişlerinizde kullanılabileceğiniz bir banka kartıdır. VakıfBank Sanal Bankomat Kart ile tüm yurt içi ve yurt dışı internet sitelerinden güvenle ve kolaylıkla alışveriş yapabilirsiniz. Sanal Bankomat Kart anında oluşur, hemen kullanılabilir ve kart ücreti yoktur.
Sanal Bankomat Kart’ınızı VakıfBank Mobil ve İnternet Bankacılığından hemen oluşturabilirsiniz.
5. Bankomat Para nedir? Nasıl dahil olabilirim?
Bankomat Kartınızla yapacağınız alışverişlerinizden “Bankomat Para” kazanabilir, kazandığınız Bankomat Paralarınızı dilediğiniz gibi harcayabilirsiniz. Böylece nakit taşımadan, kartınızla hem güvenli alışveriş yapar hem de harcarken kazanırsınız. Bankomat Para özellikli kartınızla alışverişlerinizden kazandığınız Bankomat Paralarınız belirleyeceğiniz tutara ulaştığında hesabınıza aktarılır.
Bankomat Para’ya İnternet Bankacılığı ve Mobil Bankacılıktan dahil olabilir ya da BANKOMAT yazıp bir boşluk bırakarak Bankomat kartınızın son 6 hanesini SMS ile 5724’e gönderebilirsiniz. Ayrıca Bankomat Kart kampanyalarına SMS ile katılmanız durumunda kartınız Bankomat Para sistemine otomatik dahil edilmektedir. Bankomat Para katılımınız kart bazlı değerlendirilecektir. 5724’e gönderilen kısa mesajlar tüm operatörlerin kendi tarifeleri üzerinden 1 kısa mesaj olarak ücretlendirilecektir.
6. Bankomat Kartımla temassız alışveriş yapabilir miyim?
Temassız işaretli Bankomat Kartınızla ile tek seferde 1.500 TL ve altındaki alışverişleriniz için kart şifrenizi girmeden sadece kartınızı POS cihazına yaklaştırarak işlem yapabilirsiniz.
1.500 TL üzeri işlemleriniz için ise POS cihazına kart şifrenizi girerek alışverişlerinizi hızlı, güvenli ve pratik olarak tamamlayabilirsiniz!
VakıfBank Mobil ve İnternet Bankacılığından Bankomat Kartlarım menüsünden yenileme/yeni kart talebinizi iletebilirsiniz. Bu sayede yeni gelecek kartınız temassız kart olacaktır.
Dilerseniz size en yakın VakıfBank Şubesine başvurabilir, 0850 222 0 724 Müşteri İletişim Merkezini de arayabilirsiniz.
7. Temassız Bankomat kartımı temassız işlemlere kapatabilir miyim?
Temassız işaretli Bankomat kartınızı temassız işlemlere kapatabilir veya kapattığınız temassız özelliğini tekrar açtırabilirsiniz.
Bu işleminizi dilerseniz, 0850 222 0 724 Müşteri İletişim Merkezini arayarak veya en yakın VakıfBank Şubesine başvurarak gerçekleştirebilirsiniz.
8. Bankomat kartımla otomatik fatura ödeme talimatı verebilir miyim?
Bankomat Kartınız ile elektrik, su, doğal gaz, telefon, cep telefonu, kablo TV, dijital TV gibi faturalarınızın ödeme tarihlerini Bankomat Kartınız sizin yerinize takip eder. Üstelik Kredili Mevduat Hesabınızın bulunması halinde hesabınızda para olmasa bile faturalarınız ödenir.
Bankomat Kartınıza vereceğiniz otomatik fatura ödeme talimatları için herhangi bir ücret alınmamaktadır.
Otomatik Fatura Ödeme Talimatı verebileceğiniz kanallarımız
9. Bankomat kartımla internetten alışveriş yapabilir miyim?
Bankomat Kart’ınızı 3D Secure şifresi kullanarak internet alışverişlerinde kullanabilirsiniz. Kartınız internet alışverişlerine kapalı ise VakıfBank Mobil, İnternet Bankacılığı, 0850 222 0 724 Müşteri İletişim Merkezi veya Şubelerimize başvurarak internet alışverişlerine açtırabilirsiniz.
Bankomat Kart’ınızın kart kaydetme özelliği sayesinde Google, Netflix, Spotify, Apple Store gibi sitelerden ödemelerinizi düzenli olarak yapabilirsiniz. Ayrıca Bankomat Kart’ınızı Masterpass ve BKM Express’e tanımlayabilirsiniz. Böylece kart bilgilerinizi paylaşmadan, sisteme kayıtlı telefonunuza gelecek tek kullanımlık şifre ile tüm BKM Ekspress ve Masterpass üye işyerlerinde hızlı ve güvenle alışveriş yapabilirsiniz.
Masterpass hakkında detaylı bilgi için tıklayınız.
BKM Ekspress hakkında detaylı bilgi almak için tıklayınız.
10. Bankomat Kartımla gün içinde ne kadar harcama yapabilirim?
Bankomat Kartınızla günlük müşteri alışveriş limiti dahilinde alışveriş yapabilirsiniz. Kartınızın günlük POS ve internet alışveriş limitlerini, VakıfBank Mobil veya İnternet Bankacılığı’ndan yükseltebilirsiniz.
11. Bankomat Kartımla ATM’den gün içinde ne kadar nakit çekebilirim?
Bankomat Kartınızla ATM'lerden günlük nakit çekim limitiniz dahilinde para çekebilirsiniz.
12. Bankomat kartımı yurt dışında kullanabilir miyim?
Bankomat Kartınızla tüm dünyada ATM'lerden para çekebilirsiniz. Böylece, para taşımanın riskiyle karşılaşmayacağınız gibi para üstü alma gibi detaylarla da uğraşmazsınız.
Yurt dışında Bankomat Kartınızla yaptığınız alışverişlerde ve ATM'den para çekme işlemlerinde tutarın TL karşılığı hesaplanarak Bankomat Kartınızın bağlı olduğu hesaba yansıtılmaktadır.
Ücret Bilgileri için tıklayınız.
13. POSPara Nedir? Bankomat Kartla PosPara uygulamasından yararlanabilir miyim?
POSPara, iş yerlerindeki POS cihazları üzerinden nakit çekilebilmesine yönelik bir uygulamadır. Sektör kısıtlaması olmaksızın Bankomat Kartınızla gerçekleştireceğiniz en az 10 TL alışverişinizde 100 TL’ye kadar nakit çekebilirsiniz.
ATM’lerin bulunmadığı ya da az olduğu alanlarda nakit ihtiyacınızı karşılayarak zaman kazandırır.
Bankomat Kartınızla POSPara uygulamasından ücretsiz yararlanabilirsiniz.
POSPara Nasıl Çalışır?
Kart POS’a takılarak banka kartı satış işlemi başlatılır. POSPara işlemi destekleniyorsa POS ekranına “POSPara işlemi yapmak ister misiniz?” mesajı çıkar. Para çekilmek istenmiyorsa işlem, mevcut banka kartı satış işlemi gibi gerçekleşir. Para çekilmek isteniyorsa “Evet” tuşlanarak, çekilmek istenen tutar tuşlanır. Ardından Banka Kartına ait şifre girilerek işlem onaylanır. POS üzerinde onaylanan işlem ile satış tutarı ve nakit tutarını ayrı olarak gösteren tek bir slip üretilir ve çekilen tutar kart sahibine elden ödenir.
Anlaşmalı İşyerleri
Anlaşmalı CarrefourSA, CarrefourSA Expres, Real ve D&R mağazaları
14. Bankomat Kart hizmet kanalları nelerdir?
VakıfBank Mobil
Tüm VakıfBank ATM’leri
İnternet Bankacılığı
0850 222 0 724 Müşteri İletişim Merkezi
VakıfBank Şubelerimiz
1. Bankomat Kart şifremi nereden alabilirim?
Bankomat Kartınız ile işlem yapabilmeniz için kart şifrenizi almanız gerekmektedir. Hem alışverişlerde hem de ATM’lerde kullanacağınız şifrenizi almak için SIFRE yazıp bir boşluk bırakarak Bankomat Kart numaranızı 5724’e SMS olarak gönderebilir, Bankamız ATM'lerinden, VakıfBank Şubesi'nden veya 0850 222 0 724 Müşteri İletişim Merkezini arayabilirsiniz. 5724’e gönderilen kısa mesajlar tüm operatörlerin kendi tarifeleri üzerinden 1 kısa mesaj olarak ücretlendirilecektir.
Ayrıca Şubelerimize başvurarak göndereceğimiz SMS ile de şifrenizi oluşturabilirsiniz.
2. Bankomat Kartımı nasıl yenileyebilirim?
VakıfBank Mobil ve İnternet Bankacılığı’ndan, 0850 222 0 724 Müşteri İletişim Merkezi'ni arayarak veya Şubelerimize başvurarak Bankomat Kartınızın yenilenmesini talep edebilirsiniz.
Kart yenileme ücret bilgisi için tıklayınız.
3. Kayıp/çalıntı durumunda ne yapmalıyım?
Katınızın kaybolması/çalınması durumunda en kısa sürede VakıfBank Mobil ve İnternet Bankacılığı’ndan veya 0850 222 0 724 Müşteri İletişim Merkezi'ni arayarak bilgi vermeniz gerekmektedir. Sonrasında kartınız iptal edilecek ve talep etmeniz halinde yeni kartınız adresinize ya da size en yakın Şubemize gönderilecektir.
4. Sanal Bankomat Kart nerede kullanılır ve nasıl oluşturabilirim?
Sanal Bankomat Kart, VakıfBank vadesiz TL hesabınıza bağlı olarak çalışan, kartın fiziki olarak bulunmadığı ve dolayısıyla kayıp/çalıntı riski taşımayan, internet alışverişlerinizde kullanılabileceğiniz bir banka kartıdır. VakıfBank Sanal Bankomat Kart ile tüm yurt içi ve yurt dışı internet sitelerinden güvenle ve kolaylıkla alışveriş yapabilirsiniz. Sanal Bankomat Kart anında oluşur, hemen kullanılabilir ve kart ücreti yoktur.
Sanal Bankomat Kart’ınızı VakıfBank Mobil ve İnternet Bankacılığından hemen oluşturabilirsiniz.
5. Bankomat Para nedir? Nasıl dahil olabilirim?
Bankomat Kartınızla yapacağınız alışverişlerinizden “Bankomat Para” kazanabilir, kazandığınız Bankomat Paralarınızı dilediğiniz gibi harcayabilirsiniz. Böylece nakit taşımadan, kartınızla hem güvenli alışveriş yapar hem de harcarken kazanırsınız. Bankomat Para özellikli kartınızla alışverişlerinizden kazandığınız Bankomat Paralarınız belirleyeceğiniz tutara ulaştığında hesabınıza aktarılır.
Bankomat Para’ya İnternet Bankacılığı ve Mobil Bankacılıktan dahil olabilir ya da BANKOMAT yazıp bir boşluk bırakarak Bankomat kartınızın son 6 hanesini SMS ile 5724’e gönderebilirsiniz. Ayrıca Bankomat Kart kampanyalarına SMS ile katılmanız durumunda kartınız Bankomat Para sistemine otomatik dahil edilmektedir. Bankomat Para katılımınız kart bazlı değerlendirilecektir. 5724’e gönderilen kısa mesajlar tüm operatörlerin kendi tarifeleri üzerinden 1 kısa mesaj olarak ücretlendirilecektir.
6. Bankomat Kartımla temassız alışveriş yapabilir miyim?
Temassız işaretli Bankomat Kartınızla ile tek seferde 1.500 TL ve altındaki alışverişleriniz için kart şifrenizi girmeden sadece kartınızı POS cihazına yaklaştırarak işlem yapabilirsiniz.
1.500 TL üzeri işlemleriniz için ise POS cihazına kart şifrenizi girerek alışverişlerinizi hızlı, güvenli ve pratik olarak tamamlayabilirsiniz!
VakıfBank Mobil ve İnternet Bankacılığından Bankomat Kartlarım menüsünden yenileme/yeni kart talebinizi iletebilirsiniz. Bu sayede yeni gelecek kartınız temassız kart olacaktır.
Dilerseniz size en yakın VakıfBank Şubesine başvurabilir, 0850 222 0 724 Müşteri İletişim Merkezini de arayabilirsiniz.
7. Temassız Bankomat kartımı temassız işlemlere kapatabilir miyim?
Temassız işaretli Bankomat kartınızı temassız işlemlere kapatabilir veya kapattığınız temassız özelliğini tekrar açtırabilirsiniz.
Bu işleminizi dilerseniz, 0850 222 0 724 Müşteri İletişim Merkezini arayarak veya en yakın VakıfBank Şubesine başvurarak gerçekleştirebilirsiniz.
8. Bankomat kartımla otomatik fatura ödeme talimatı verebilir miyim?
Bankomat Kartınız ile elektrik, su, doğal gaz, telefon, cep telefonu, kablo TV, dijital TV gibi faturalarınızın ödeme tarihlerini Bankomat Kartınız sizin yerinize takip eder. Üstelik Kredili Mevduat Hesabınızın bulunması halinde hesabınızda para olmasa bile faturalarınız ödenir.
Bankomat Kartınıza vereceğiniz otomatik fatura ödeme talimatları için herhangi bir ücret alınmamaktadır.
Otomatik Fatura Ödeme Talimatı verebileceğiniz kanallarımız
9. Bankomat kartımla internetten alışveriş yapabilir miyim?
Bankomat Kart’ınızı 3D Secure şifresi kullanarak internet alışverişlerinde kullanabilirsiniz. Kartınız internet alışverişlerine kapalı ise VakıfBank Mobil, İnternet Bankacılığı, 0850 222 0 724 Müşteri İletişim Merkezi veya Şubelerimize başvurarak internet alışverişlerine açtırabilirsiniz.
Bankomat Kart’ınızın kart kaydetme özelliği sayesinde Google, Netflix, Spotify, Apple Store gibi sitelerden ödemelerinizi düzenli olarak yapabilirsiniz. Ayrıca Bankomat Kart’ınızı Masterpass ve BKM Express’e tanımlayabilirsiniz. Böylece kart bilgilerinizi paylaşmadan, sisteme kayıtlı telefonunuza gelecek tek kullanımlık şifre ile tüm BKM Ekspress ve Masterpass üye işyerlerinde hızlı ve güvenle alışveriş yapabilirsiniz.
Masterpass hakkında detaylı bilgi için tıklayınız.
BKM Ekspress hakkında detaylı bilgi almak için tıklayınız.
10. Bankomat Kartımla gün içinde ne kadar harcama yapabilirim?
Bankomat Kartınızla günlük müşteri alışveriş limiti dahilinde alışveriş yapabilirsiniz. Kartınızın günlük POS ve internet alışveriş limitlerini, VakıfBank Mobil veya İnternet Bankacılığı’ndan yükseltebilirsiniz.
11. Bankomat Kartımla ATM’den gün içinde ne kadar nakit çekebilirim?
Bankomat Kartınızla ATM'lerden günlük nakit çekim limitiniz dahilinde para çekebilirsiniz.
12. Bankomat kartımı yurt dışında kullanabilir miyim?
Bankomat Kartınızla tüm dünyada ATM'lerden para çekebilirsiniz. Böylece, para taşımanın riskiyle karşılaşmayacağınız gibi para üstü alma gibi detaylarla da uğraşmazsınız.
Yurt dışında Bankomat Kartınızla yaptığınız alışverişlerde ve ATM'den para çekme işlemlerinde tutarın TL karşılığı hesaplanarak Bankomat Kartınızın bağlı olduğu hesaba yansıtılmaktadır.
Ücret Bilgileri için tıklayınız.
13. POSPara Nedir? Bankomat Kartla PosPara uygulamasından yararlanabilir miyim?
POSPara, iş yerlerindeki POS cihazları üzerinden nakit çekilebilmesine yönelik bir uygulamadır. Sektör kısıtlaması olmaksızın Bankomat Kartınızla gerçekleştireceğiniz en az 10 TL alışverişinizde 100 TL’ye kadar nakit çekebilirsiniz.
ATM’lerin bulunmadığı ya da az olduğu alanlarda nakit ihtiyacınızı karşılayarak zaman kazandırır.
Bankomat Kartınızla POSPara uygulamasından ücretsiz yararlanabilirsiniz.
POSPara Nasıl Çalışır?
Kart POS’a takılarak banka kartı satış işlemi başlatılır. POSPara işlemi destekleniyorsa POS ekranına “POSPara işlemi yapmak ister misiniz?” mesajı çıkar. Para çekilmek istenmiyorsa işlem, mevcut banka kartı satış işlemi gibi gerçekleşir. Para çekilmek isteniyorsa “Evet” tuşlanarak, çekilmek istenen tutar tuşlanır. Ardından Banka Kartına ait şifre girilerek işlem onaylanır. POS üzerinde onaylanan işlem ile satış tutarı ve nakit tutarını ayrı olarak gösteren tek bir slip üretilir ve çekilen tutar kart sahibine elden ödenir.
Anlaşmalı İşyerleri
Anlaşmalı CarrefourSA, CarrefourSA Expres, Real ve D&R mağazaları
14. Bankomat Kart hizmet kanalları nelerdir?
VakıfBank Mobil
Tüm VakıfBank ATM’leri
İnternet Bankacılığı
0850 222 0 724 Müşteri İletişim Merkezi
VakıfBank Şubelerimiz